Zdjęcie książki Ekonomia Wdzięczności - Gary Vaynerchuk - zdjęcie okładki

Ekonomia Wdzięczności – Gary Vaynerchuk

Co jest nie tak z social media? Jak radzić sobie z angażowaniem odbiorców? Jak zbudować organizację, w której każdy daje z siebie 110% i chętnie wraca do pracy każdego dania?
Odpowiedzi na te pytania daje książka „Ekonomia Wdzięczności”, której autorem jest Gary Vaynerchuk.

Jest to książka dla osób:

  • prowadzących biznes
  • działających, lub planujących działania w social media
  • chcących zdobyć więcej klientów
  • skłonnych zbudować długoterminową strategię rozwoju

Porusza przede wszystkim tematy:

  • mediów społecznościowych
  • obsługi klienta
  • interakcji międzyludzkich
  • budowania kultury organizacji

Listen to „KKU#14 – Ekonomia wdzięczności – Gary Vaynerchuk” on Spreaker.

Więcej informacji o Garym:

Jeśli korzystasz z aplikacji Podcasty:

  • Wyszukaj podcast „Książki Które Uczą” w aplikacji
  • W sekcji „Programy” kliknij „Książki Które Uczą”
  • Przejdź do zakładki „Oceny i recenzje”
  • Kliknij w link „Napisz recenzję”

Jeśli korzystasz ze Stitchera:

  • Wejdź na stronę kku/stitcher
  • Przewiń stronę w dół, aż zobaczysz okno „Show Ratings and Reviews”
  • Kliknij „Write a review”

Masz pytania? Szukasz podobnych książek? Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw komentarz poniżej 🙂

3 thoughts to “Ekonomia Wdzięczności – Gary Vaynerchuk”

  1. Jeśli chodzi o punkt 3 – te same rzeczy są poruszone w książce „Jak działa Google”.

    Rekrutacja w Googlu jest rzeczą kluczową.

    Fajnie, że inne firmy stosują te same praktyki i dochodzą do podobnych wniosków – dzięki czemu mamy więcej miejsc pracy przyjaznych pracownikom.

    Czyli jakbyś miał w jednym zdaniu zdefiniować filozofię ekonomii wdzięczności, co by to było?

    1. Kolejna książka wpada na listę 🙂 Dzięki!

      Tego typu podejście to faktycznie teraźniejszość i na szczęście nie tylko w dużych, ale i małych firmach.
      Podsumowując jednym zdaniem? Wystarczą dwa słowa: dobro wraca 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.